20 August 2011

budak kelas saya kecoh & gila . saya suka :D

Salam awak-awak semua :D puasa tak ? alhamdulillah . dah akhir2 puasa ni kan , kalau ade yang saje2 ponteng tuh , memang ngade-ngade . bap dia nty :) Okay adik-adik , kakak-kakak , abang-abang . bace tajuk entry ramai-ramai "Budak-budak kelas saya kecoh dan gila . saya suka *muka suka*" . Hihi . pandai membaca . bagus lah . sekolah siapa takde Majalah Sekolah , tarik telinga masing-masing . Mesti lah semua sekolah ada kan ? So kalau ade majalah sekolah mesti lah korang amik gambar kelas setiap tahun kan ? well , itu yang ditunggu-tunggu setiap tahun . Haha . Hari jumaat lepas bersamaan 19 Ogos 2011 kelas paling kecoh , paling gila , paling bising , serba paling -.- yang paling-paling tuh semua amik gambar kelas . Kelas saya lah , 2KA2 . budak kelas titew nii semua happy go lucky . tapi malangnya ade sesetengah cikgu yang suke memperkecilkan kami . bila ade buad salah sikit jea teros bagi ceramah . "awak ni pelajar aliran agama tau . ustaz , ustazah . tapi perangai macam ape .  terkinja-kinja . bising . pemalas nak mampus . " Whatta -.- Cikgu , kami taknak pun masuk kelas KA . mase nak daftar form 1 tuh nama ade dekat list kelas KA . nak buad macam mane . Dan kami tak suka bila diceramah lalu di bangkitkan masalah2 student KA . budak kelas lain takde buad masalah ke ? ade jugak kan . ergh ~ Ehh , titew dah lari tajuk . lepas geram pulak . Titew nak bagi awak-awak tengok gambar kelas titew , Nah , tengok-tengok

the making of 2ka2 . *belon kami tulis T.E.P.U.N.G ><

Kelas Sayang Saya . 2KA2 :D

masing-masing tunjuk huruf kat belon ! N <3

gambar yang ketiga tuh kami amik lepas gambar kelas diambil . Photographer  ( Muhammad Zaim Akmal ) rakam 'tepung' untuk video kemerdekaan . Okay , nak shopping . Bye olls .

~  FatiNurlisa :D