24 March 2011

adekah kaw layak dipanggil KAWAN ??

salam blogger . da makan ? belom ? tape2 . bace entry neh dulu , baru makan . okayy ? haha . kalau dahh kebulur sangat . makan lahh dulu . :(

baek lahh . rakan rakan yang dikasihi . entry saye pd hari ini adelah tentang seorang KAWAN . tp saye tak tahu patot keh takk si DEA  neh digelar kawan . kenape ? sabar . nak cite lahh neh . ehem ehem . soundchack soundcheck . :)

mic oke >< . si dea yg bertuah neh berkawan dgn aku dpd second dayy masok sekolah baruu . (1 year ago) . dea neh jenis yang 
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
1. selfish
2.nak menang selalu 
3.selalu piker dea sorang jeh bagos
4.org laen tak boleh lebih siket pon dr dea 
5.suke jerit kuat-kuat
.
banyak lagii . tp ta bole nak list sume . huhu . aku agk rpt dgn dea . tp belakang ku . dea selalu kutok aku .SELALU taww . tp de engat aku tak taw . act , aku taw . sume ny . tp pade KAW aku neh mcm mainan  . nak gune amek . tanak gune buang jeh . kaw engat aku neh tade perasan keh , haa ! piker lahh ! gune otak . otak letak kat mane bon*** ? (ayt papa n***m) . bkn kaw sorang jeh yg bagos . ohh , aku lupe . kw urg kaye . bole buad ape jeh yg kw nakk . WTH ! pegi jahannam lahh kaw !

pade pendapat kau orang yg membace , adekah dea patot digelar KAWAN ?

~FatiNurlisa :)