24 March 2011

post khas untok KAW :)

salam blogger2 sekalian . how are u todayy ? fine ? bagos2 . kalau tak sehad makan ubat dulu yea ? ________ oke . dahh ? kalau dahh , bace entry saye neh yea . >< 

hari neh aku nak cerite pasal seorang budak yang pernah muncul dalam hidup aku dulu . aku sayang sgt kat dea . tp dea tade hati perot agaknye . dea ade perempuan lain . ohh , damn ! on that time , aku menangis . HARI-HARI . tp dea tak tahu . ta kan lah aku nak bagitaw dea . malu lahh . aku buad2 cool . macam ta kesah . padahal dalam hati , MEMBARA . 

eala . saket aty taw ta ? kalau korang jadi aku . baru korang taw macam mane rase ny . budak perempuan yg tga bahagia gilee nan dea berasa amat bangga . cehh ! kaw ta nampak lagii muke dea kalau dea tak pakai TOPENG dea tuh . foe 1 year and half aku terpaksa buad2 bahagia n tak amek kesah pasal pasangan couple yg paling bahagia kt sekola .

macam yg aku dah expect dari awl . deaurg CLASH . jujur lahh , aku suke deaurg clash . haha . aku still sygkn dea . tp aku tak rase aku nak kapel balek nn dea . terlalu kejam untok diri aku . so aku lari jauh2 dari idop dea . dan buang dea jauh2 dari idop aku . 

after 2 years , dea muncul balek dalam idop aku . dea tego aku kt fb . mct aku . qol aku . aku suke + geram . aku suke aku dpat contact balek dgn dea . sbb dahh 2 tahun pon , aku maseh syg dea . but aku still geram dgn ape yg dea dahh buad kt aku 3 tahun lepas . aku tak pernah lupe mase tuh . dea urg yg buad aku happy and dea jugak yg buad aku sedihh . T.T . 

aku tak taw ape perasaan aku kat dea sekarang . aku tak boleh lupekan dea . tp aku tak boleh nak coup nn urg laen sebab aku cume sygkn dea . untok KAW . tengs foe being my frend . will never forgett u . maybe kite ditakdikan untuk jadi KAWAN jeh kan ? tape . aku terime . 

*korang menyampahh dengan aku lepas bace entryy nehh ? haha . gosh ! aku pedulik ape . aku tak pakse kaw bace . tapi untuk blogger2 laen yang tak menyampahh dengan aku . tengs foe reading . kamsahamnida !

~FatiNurlisa :)