16 July 2011

hidup adakalanya sangat bahagia , kann ?

salam awak(s) semua :)

Second post untuk hari ni . HAHA . Bila free budak kepoh neh akan buad post sebanyak yang boleh sebab aku susah nak dapat komputer . Lagi2 kalau hari sekolah , jangan harap ! Wuuu , sedih =( . Forget it . Merapu pulak aku neh . Hehe , mianhei . Aku buad post neh kerana something that make me keep smiling was JUST happened ! Jeng jeng jeng . Nak tau leteww . Meh sini , bace meh . Ehemm .

Korang nak tau tak , lepas jeh aku publish post aku yang latest tuh , my phone vibrated .  Tertera nombor 01******** . Aku nak jerit , nak lompat . Macam2 . Ahaha . At last aku jawab , dgn control suare yg nak jerit . Aku bengang sebab aku cakap tergagap-gagap . Haha . Malu + Bahagiaa ! Aku taktau mcam mane nak tunjukkan yg aku neh happy tahap MAXIMUM . Agaga . Gtg , byebye . Thanks for reading .

And , for the person that make me VERY VERY HAPPY today , saranghae :)


Saranghae : D
 ~FatiNurlisa :)