27 July 2011

Topic HOTT xD

Salam , anyyeong . How are you ? Miss me ? Ohh , terharu . Miss you too . Haha . Mahap lah yea , Fatin Nurlisa agak biol kepale hotak nyaa hari ini disebabkan oleh problem yang boleh mendatangakan penyakit mental -.-

Nak tau leteww . Kann ? Jangan bohong lah . Cakap nak ! Okayy , good =)

Nak tanye dulu , siapa yang takde perasaan geram kat sini ? or kat dunia ni ? Ofc lah takde kann ? Kalau ade tuh . um ..... ade lah . Heee ~ The story today is about . Pengawas dan Facebook . Yay !

The story begin ...
Di sekolah saya ada seorang prefect yang perfect bernama ******* . Dea sangat hodoh  kacak ! Ramai yang benci sayang dea . Dea sangat cold HOT . Dea seorang pengawas yang sangat amanah dalam menjalankan tanggungjawabnya . KECUALI kawan-kawan dea yang langgar rules sekolah . Dea buad taktau . Yea saye tau . Dea sangat adil , bukan ? -.- Ergh .

Disebabkan dea sangat HOT dan diminati oleh orang ramai . Seorang pelajar membuat satu page di facebook untuk mengumpulkan 'peminat-peminat' beliau . Malangnya , tidak lebih 10 hari . Page tersebut telah diketahui oleh pengawas tersebut . Beliau berasa amat berang seronok kerana dapat mengenali 'pemiant-peminat' nya itu .

Oleh kerana itu , beliau 'berkongsi' cerita mengenai page itu dengan gurunya . Guru itu kemudiannya membuat perhimpunan di 'bilik mesyuarat' antara peminat-peminat pengawas itu (top 20) . Aku one of them ! *bangga ~ Antara ramai-ramai students di situ , aku adalah student yang paling bawah sebab aku tak selalu menyatakan 'kasih-sayang' aku terhadap pengawas itu di page nya .

Kami diberi hadiah 'percutian' ke negara yang disukai . Aku tak rase aku layak dapat hadiah tuh . Tapi , aku terima jela . Aku redha dengan 'rezeki' yang telah dilimpahkan . Aku sangat BAHAGIAA =D


Great ! -.-

~ FatiNurlisa -.-