01 April 2011

aku tak bole nak mara KAW .

salam blogger . da ciap hw ? belom ? tapetape . bace entry neh dulu . baru buad . okayy ? hehe . entry neh pasal BF (besfren) aku . ehem ehem . soundcheck soundcheck . okayy . macam neh cerite ny .

buku vocab arab aku , hilang . da lame lah jugak aku carik , tapi tak jumpe . on that dayy , aku terserempak dengan DEA , dekat kantin . dea cakap kat aku , buku hijau ( vocab ) aku ade pade dea . dea jumpe kat anjung ilmu . aku pon tak kesah lahh sebab dea yg jumpe buku tuh . 

naekk rehat , dea datang kelas aku . bagi buku tuh . lepas tuh dea tanye pasal satu bendea yang aku tulis dalam buku tuh . atas sekali kat pge tuh aku tules 'hipokrit' . dea engat ape yang aku tules tuh pasal dea . sebenanye bukan . aku ta cakap pape . aku teros masok kelas .

bile aku bukak jeh buku tuh . jeng jeng jeng ............ 7 helai page HILANG ! aku punye lahh bingit . penatpenat aku tules dalam buku tuh , ade urg koyakkan . aku engat dea . aku suro lahh ezral pegi kelas dea and cakap dengan dea . ezral cakap , dea kate bukan dea yang buad . okayy lahh . aku tak kesah . as long memang bukan dea yang buad .

next dayy , aku tak engat aku nak pegi mane . terserempak dengan dea . dea tego aku . tapi . aku buad bodo jeh . kononkonon mara . dea engat aku mara dea betolbetol . so , dea tak tego aku , LANGSUNG ! aku diam jeh . buad donno . 

ari jumaat (tadi) , membe dea bagi surat + cokelat kat aku . aku suke ! sebab ade cokelat . fav aku tuhh ! pastuh aku tengok surat tuh dari dea . aku pon bace lahh . aku gelakgelak mase bace surat tuh . ayat tak bole bla . (membe dea yang tuleskan ) . 

tadi aku mecetmecet dengan dea . everything back to normal . aku tak bole nak mara KAW , kaw taw ta ? law ta taw . aku bagitaw laa neh . kalaw tak tego kaw satu hari , bosan nak mati ! so , lepas neh . law aku mara tuh . kaw pahampaham lah ehh ? (maksudnye aku tak mara lahh) . tapi kaw kene bagi cokelat . baru aku na cakapcakap dengan kaw . haha . kejam kan aku ? well . kawan kaw . :D

*tengs too andaanda yang membaca . kamsahamnida !

~ FatiNurlisa :)