19 April 2011

err , couple ?

salam guys ! :) . how are u ? lapar ? nanti-nanti lah makan . bace entry neh dulu . hehe . nak tanye neh . berape org yg bace post neh , ade boifren or girlfren ? raise up your hand ! ouhh . ramai . yang tade , tak payah angkat tangan . aku pon tade boifren jugak ! hehe . kite same ? yeay ! ade geng . haha .

ape ? kenape aku tade boifren ? hurm . wo pu shie tao . aku pon tak tau kenape aku tade boifren . tak berminat kot . tapi , aku bkn lesbo okayy ? aku pernah couple , tipu lah kalau tak pernah kann . first time aku kapel , mase darjah 4 kot . nta lah , da tak engat . a few months lepas tuh , kami clash . sebab aku tau , dea suke budak laen .
geram ? mesti lah ! kejap jeh clash , dea kapel dengan org laen  terbako hati den . tapi tape . let him go . dea tuh first love aku . korang taw lah , susahnye nak lupekan first love ! sampai skg ak maseh suke dea . bile dea dah kapel dengan org laen , aku pon kapel dengan org laen jugaklah . ta kan lah aku nak jadi batu , tunggu dea . mcm org kurang pembelajaran (*translatekan sendiri lah . hehe . )

adelah beberapa kali kapel n clash with few boys and kadang2 dengan org same . hehe . tapi resultnye , maseh same ! tak kekal . dherr . so aku amek keputusan , nak single . yeah ! single is the solution . skg , aku dah okayy siket lah bile single . bebas nak kawan dengan sape2 . rapat dengan mane2 laky . its up to me ! tidak dikongkong . weeheee ~

so , kesimpulannya . kalau single , aku happy . hehe . aku TAK CAKAP . sape2 yang ade boifren or girlfren TAK HAPPY . okayy ? ramai jugak yg happy . laen org . laen pengalaman . neh pengalaman aku . aku tak tau korang punye macam mane .

btw , thanks kerane membace . neh aku bagi korang tgok video beast (breath) . rugi kalau tak tengok . tengok sampai habes tau ! kalau tak tengok part last2 , rugi lah jugak . hehe . okayy . byebye . kamsahamnida ! 

 

~FatiNurlisa :)