19 April 2011

tepong tepong !

Salam Satu Malaysia :) . haha . korangkorang sehad ? alhamdulillah . aku batok T.T . haizz . bialahh . na cite neh . hehe . well , mcm yg korang tengok tajok entry tuh kan "TEPONG TEPONG !" . haha . ak susah nak cerite . kelaka taw .

ehem . oke , macam neh . o6o42o11 yg lepas , celebrate bithdayy aku . err . aku mude lagi ehh ? baru empatbelas . haha ! kawankawan aku yang BAEK neh na buad suprise tok aku . da name suprise , mane lah aku taw kann .
tp aku di suprisekan dengan TEPONG !  haha . mase kene tuh mmg lah geram ! bengang ! saket aty ! suke ! macam2 lah . package . bile da geram . aku pon naek hantu lahh . aku baleng laa balek tepong2 tuh deaurang . deaurang pon jadik laa macam aku . "PUTEH MCM TEPONG GOMAK" bak kate cikgu fadhilah . ade aku kesah ? grr .

lepas dah sepahsepah tuh , kiteurang sapu la balek . well , anak encik amir , ismal , jafprinin , samsul , roslan ent saharudin  mmg rajen + baek . haha ! CLIMAX ! tiba-tiba , terdengar satu suara yang berkata-kata dengan kuat dan jelas kerana manusia itu menjerit . "Awak yang dekat atas tu , turun sini ! awak jangan sampai saye naek atas . habes awak nanti ! " . kata lelaki itu . alaa , korang neh . macam ta kenal pulak . papa kami lah tuh . dherr ~

kiteurg buad bodo jeh . macam ta dga suare tuh . lepas tuh da tade suare . engat da selamat . ta pasal-pasal dea muncol depan mate . hambek kaw ! tercabot nyawa sekejap . maseng-maseng buad muke cool . padehal jantung da nak terkeluar . haha ! dea pon panggil lah ahli-ahli kumpulan dea yg laen , da kami di ceramah sambil bersihkan tepongtepong yg kt atas lantai tuh . telinge buadbuad pekak jeh .

esok nye , hehe . merekamereka dibawak naek atas pentas . aku ta dtg , haha ! ade hal , kene pegi melaka . ngeh3 . selamat ! haha ! mereka dimalukan dpn students yang laen . tp muke mereka mmg tebal . buad dunno jeh da lahh .

that was the most memorable day ever . haha ! btw , sayang geng tepong ! terimakaseh sebab bace :)

~ FatiNurlisa :)